Kalandok és újdonságok: Zalakaros kemping élményekkel vár 2024-ben

2024.01.29.

Zalakaros kemping thermal camping mobilhaz

Egy kemping újjászületése

Néhány szezonnal ezelőtt, amikor a Thermal Camping új vezetéssel és a lelkes csapattal belevágott ebbe a kalandba, még nem is sejtettük, hogy ilyen rövid idő alatt ennyi fejlesztésre és újdonság bevezetésére lesz majd lehetőségünk. Zalakaros kemping élete újra kivirágzott, amelyért köszönettel tartozunk Nektek is, akik évről-évre megtöltitek élettel ezt a csodás helyet.

Szinte rá sem ismerünk a kempingre, a sok munka hatalmas átalakulást eredményezett. Megőriztük a gyönyörű természeti értékeket és ebben a zöld oázisban egy olyan szálláshelyet hoztunk létre, ami tökéletesen illeszkedik mind a környezethez, mind pedig a modern kényelmi szükségletekhez.

A 2024-es szezonnyitást különös lelkesedéssel várjuk, hiszen hatalmas meglepetések várnak rátok, amelyeket a szállásfoglalásra kattintva már magatok is felfedezhettek. Még rengeteg a tervünk, biztosan nem fogunk tétlenkedni a következő években sem, de addig is hadd mutassuk be nektek milyen fejlesztésekkel és újdonságokkal várunk a 2024-es kempingszezonban.

Zalakaros kemping thermal camping mobilhaz

Thermal Camping Zalakaros – megérkeztek a mobilházak

Itt az előszezon: Március 28-án indul Zalakaros kemping élete

Új apartmanok és mobilházak a Thermal Camping Zalakarosnál

Az idei év legnagyobb szenzációja, hogy fedett szálláshelyeket is igénybe tudtok majd venni Zalakaros kempingjében. Egy előszezoni kiruccanásra eddig sem mondtatok nemet, mi pedig mérhetetlenül boldogok vagyunk, amikor begurulnak az első lakókocsik a Thermal Campingbe. 2024-től azonban nem csak a lakókocsis életérzés rajongóinak lesz visszautasíthatatlan egy kis tavaszi pihenés, hiszen nemsokára már apartmanokban és az új mobilházakban is foglalhattok szállást.

Jöhetnek a hosszú hétvégék a tavaszi regeneráló kúrák, fürdőzések és kirándulások! Két teljesen felújított apartman vár majd benneteket, ahol minden friss és ropogós lesz! Teljesen új fürdőszoba, új hálószoba, új bútorok kerülnek elhelyezésre. Ha elég gyorsak vagytok Ti lehettek az első vendégek ebben a fantasztikus környezetben.

Az apartmanok mellett négy új mobilház telepítésére is sor kerül, amelyek közül három minden időjárásnak ellenálló igazi „négy évszakos” szálláshely.

Pihenés a teraszon

A fedett szálláshelyek mindegyikéhez egy terasz is jár, ahol a hosszúra nyúlt csillagnézős beszélgetésekre éppúgy van lehetőségetek, mint egy finom zöld tea elszürcsölésére a reggeli napfényben.

Ha kicsit tartasz a tavaszi éjszakák hűs levegőjétől és nem szívesen versz sátrat ebben az időszakban, de imádsz kempingezni, ha egy kényelmes ágyban élveznéd ki Zalakaros kemping élményeit, akkor ezek a fedett szálláshelyek éppen hozzád valóak.

Új játszótér a családok legnagyobb örömére

Megvalósult egy álmunk és tudjuk, hogy Ti is nagyon vágytatok rá! A Thermal Campingben egy szuper játszóteret építettünk fel a gyerekek számára. Bízunk benne, hogy a családi kempingezés tökéletes kiegészítője lesz majd ez a kis játszótér és amíg a kicsik jól szórakoznak, addig a szülők is egy szusszanás szünethez jutnak majd.

Zalakaros kempingthermal camping jatszótér

Ragyogó tisztaság: Teljesen felújítottuk a vizesblokkot

A vizesblokkban kicseréltük a nyílászárókat és a helyiség új csapokat, csaptelepet, piszoárokat kapott. Ahol egy pici elégedetlenségünk volt ott kicseréltük a villanykapcsolókat, konnektorokat, hogy zavartalanul használhassátok az elektromos berendezéseket. A padlót pedig egy speciális gépi tisztításnak vetettük alá, ami jóval többre képes, mint egy egyszerű takarítás.

Parcellák áramellátásának fejlesztése

Idén 5 új villanyszekrény telepítésére került sor a parcellákhoz, hogy az áramvételezés ezeken a helyeken is kényelmesen, közvetlenül a lakókocsi mellett történhessen. Jó ha tudjátok, hogy Thermal Campingben extra méretű 100 négyzetméteres parcellákat vehettek igénybe, amelyeken 10A-es áramforrást biztosítunk. A fogyasztás után nem kell fizetnetek, hiszen az áramvételezést az alapár tartalmazza.

Ingyenes internet elérés

A Recepció területén minden vendég ingyenes WIFI kapcsolatot vehet igénybe. Várhatóan 2024 nyarától további bővítésre kerül majd sor, így a kemping egész területére kiterjed majd a lefedettség. Dőlj hátra egy kényelmes napozóágyban Zalakaros kempingjének gyönyörű fái alatt és küldj egy képet az irodában raboskodó kollégáidnak!

Jöhetnek a kempinges pingpong bajnokságok

Az aktív kikapcsolódás egyik legkézenfekvőbb formája a felhőtlen játék, ami Zalakaros kemping élményeihez is szorosan hozzátartozik. Ahogy megnyílik a kemping, magasba repülnek a tollaslabdák, előkerülnek különféle sporteszközök. A lehetőségek tárháza végtelen, hiszen egy hatalmas zöld terület áll rendelkezésetekre, hogy lazítsatok, játszatok és kiengedjétek a gőzt. Mindehhez idén egy új pingpong asztallal is hozzájárulunk. Gyertek kedvetekre adogatni, vagy rendezzetek családi bajnokságot. Hajrá Zalakaros kemping!

A Thermal Camping gyönyörű zöldje

Óvjuk védjük, vigyázzuk ezt a szépséges fás-ligetes területet, de ezen túlmenően a környezetvédelem iránt is elkötelezettek vagyunk. Idén egy fontos projektet indítottunk útnak és megkezdtük a megújuló energiaforrások bevezetését a kemping infrastruktúrájába. Egy 50 kW-os napelem rendszert szeretnénk telepíteni a kemping melletti szabad területre. A telepítés előkészületei megkezdődtek és a tervek 2024-ben valósággá válnak.

Az épített környezet karbantartására is figyelmet fordítunk, ezért még a szezon kezdete előtt sort kerítettünk a murvázott utak felújítására és a kerítés javítására is.

A foglalási rendszer is megújult

Foglalj szállást szálláshelyek egyikébe és merülj bele Zalakaros kemping élményeibe! Idén még a foglalási rendszer is letisztultabbá vált. Szállásodat pár kattintással bebiztosíthatod, a fizetést rendezheted bankkártyával, vagy a SZÉP kártyád segítségével is. Ne maradj le az újdonságokról!