Lakókocsi parcellán nyaralni a kempingben, hogyan?

2022.09.15.

A legjobb ajánlatokat
weboldalunkon találod
foglalj most!

Lakókocsi parcellán nyaralni a kempingben, hogyan?

2022.09.15.

lakókocsi parcella Thermal Camping Zalakaros

Lakókocsi parcellán nyaralni olyasmi, amiről sokan gyerekkorunk óta álmodozunk, hiszen semmihez nem fogható hangulattal, különleges élményekkel lehetünk gazdagabbak egy ilyen kiruccanás során. A lakókocsis utazás igazi kaland és nem csak mérhetetlen szabadsággal ajándékoz meg, de még kényelmes is. Egyrészt minden kéznél van, amire szükségünk lehet, egy valóságos mini otthont teremthetünk meg benne, mind a praktikus használati tárgyak, mind pedig a hangulatteremtő kiegészítők tekintetében.

A kényelem mellett természetesen a hamisítatlan kempinges életérzésről sem kell lemondanunk, hiszen a táborverés lakókocsival épp olyan kihívás és sokszor nagyon szórakoztató tevékenység, mint a sátrazás során. Akár kettesben, akár családdal, vagy barátokkal indulunk lakókocsis kalandra, egy ilyen program összekovácsolja az együtt utazókat és életre szóló élményeket garantál.

Lakókocsi parcellán a Thermal Camping Zalakarosnál

Hozd magaddal a legfontosabb tábori felszereléseidet, a többiről a kemping gondoskodik! A Thermal Camping Zalakaros minimum 100m² nagyságú parcellákat biztosít mind a sátorral, mind pedig a lakókocsival érkezők számára. Fontos szempont és mindenképpen hozzájárul a kellemes kikapcsolódás élményéhez, hogy itt senki nem lesz hely szűkében, hiszen már a saját használatra foglalható lakókocsi parcella is megfelelően nagy ahhoz, hogy kialakítsuk alkalmi otthonunkat. Felállíthatunk sátras előteret, ha hosszabb időre maradunk érdemes jól berendezkedni, akár hangulatvilágítást is feltehetünk, előkerülhetnek a kempingszékek és kis asztalok és máris kész a saját kerthelyiségünk.

Fontos, hogy a lakókocsi parcella mérete elegendő, de maga a kemping is nagy területen helyezkedik el, ami gyönyörű zöld, tele hatalmas idős fákkal, így aztán igazán természetközelben érezhetjük magunkat.

A lakókocsi parcellák számozva vannak, így könnyen megtalálhatjuk a helyünket, de a recepción bármikor a segítségünkre lesznek. Az autónkat sem kell folyton keresgélni, nagy közös parkolókban, hiszen ha személygépkocsi is tartozik hozzánk, közvetlenül a lakókocsi mellett parkolhatunk vele. A lakókocsi parcellákat az érkezés napján már déltől elfoglalhatjuk, távozáskor pedig ráérünk aznap 11 óráig elhagyni a területet.

A házi kedvenceinket sem kell otthon hagynunk, mivel a lakókocsi parcellákra háziállatokat is be lehet vinni, sőt, a kempingben ők is szívesen látott vendégek. A kutyákkal és más háziállatokkal való együtt nyaralásnál természetesen figyelembe kell venni az állattartás szabályait.

lakókocsi parcella Thermal Camping ZalakarosÁrnyas lakókocsi parcellák – Thermal Camping Zalakaros

A legfontosabb szolgáltatások helyben elérhetőek

Miután letáboroztunk semmire se legyen gondunk, hiszen mind a legszükségesebb, mind a kényelmi szolgáltatások közvetlenül a kempingben elérhetőek. Talán az első és legfontosabb az étkezési lehetőségek. A kemping területén található egy étterem, ahol remekül főznek, így ezt mindenképpen érdemes kipróbálni.

Természetesen a ráérősebb, pihenősebb napokra, amikor egy kis főzőcskézés is belefér, vagy ha csak egy egyszerű reggelit szeretnénk összeütni, a kempingben konyha használati lehetőség is elérhető. Ha a tábortűz mellett sütögetünk, vagy a szabadban grillezünk, a konyhában az előkészületi műveleteket és a mosogatást is elvégezhetjük.

A Thermal Camping Zalakarosnál a legfontosabb szolgáltatások helyben elérhetőek és még tábortűzért sem kell a szomszédba menni, hiszen a recepción akár tűzifát is van lehetőségünk vásárolni.

Milyen a lakókocsi parcellák felszereltsége?

Egy lakókocsis táborozás esetében fontos kérdés lehet az áramellátás, illetve annak mikéntje és költségei. Azzal, hogy a helyet megváltottuk, közvetlenül a lakókocsi parcellákon a 10 A áramcsatlakozás lehetőség is elérhetővé válik. Ami nem utolsó szempont, hogy az áramhasználat benne van a díjban, erre plusz költséget nem számolnak fel a fogyasztás után. Hogy a mobilinternet se kopjon a recepció egy arra kijelölt területén nyugodt körülmények között ingyenes WIFI használatot is biztosít a Thermal Camping Zalakaros vendégei számára.

Egy kis extra kényeztetés a kempingben

El sem kell hagynunk a kemping területét, ha egy kis kényeztetésre vágyunk, hiszen fodrász és professzionális masszázs is elérhető a helyszínen. Ha élnénk a lehetőséggel elegendő időpontot foglalni, akár egy frizura frissítésről legyen szó, vagy akár egy relaxációt segítő, illetve rehabilitációs célú gyógymasszázst is igénybe lehet venni.

Egy lakókocsis kemping élmény annyira könnyed és élvezetes tud lenni, hogy nem csoda, ha legszívesebben ki sem mozdulnánk a gyönyörű zöld növények és fák öleléséből. Ne feledjük azonban, hogy Zalakaros és környéke számtalan további kalanddal és sok-sok különleges felfedezni valóval vár! Látogassunk el a kedvelt kirándulóhelyek, valamelyikére, vagy sétáljunk át a pár lépésnyire található Zalakarosi fürdőbe, ahol tovább kényeztethetjük magunkat a színvonalas gyógy- és wellness szolgáltatások során.

Egyszóval irány Zalakaros, lakókocsis kalandra fel! A Thermal Camping Zalakaros tavasztól egészen szeptember végéig nyitva tart. Szállást foglalni ITT lehet.